tisdag 16 november 2010

Svammel, svammel

Tisdagskväll igen då. Har varit med tösen på gympan ikväll. De har börjat träna in en hemlighet där som de ska visa oss föräldrar på julavslutningen, spännande! Nu har Stefan gått och tränat och alldeles strax måste jag få Mirabelle i säng. Hon är hopplös vid läggdags nu, "vill inte sova här själv" säger hon varje kväll, suck... Men nu har lovat att lyda när hon ska lägga sig, haha. Har lärt mig att man inte kan lite på en 3-årings löften alltid dock... Tyvärr!

Ser fram emot att det är jul snart, älskar jul! Lite snö kanske vi kan få så att barnen kan få åka pulka, men det behövs inte så mycket som förra vintern. I år har vi ordnat så att det kommer en tomte hit, Mirabelle har varit rädd för tomten förut men jag hoppas det ska gå bra i år, känns som att han måste visa sig här nu om hon ska fortsätta tro på honom ju!! Eller jag menar, det är klart han finns men han hinner ju aldrig hit så man får låna in fejkade tomtar istället. Hohoho

Idag fyller mitt äldsta gudbarn, min systers äldsta dotter, 20 år. Tiden går fort som alla pratar om hela tiden... Det är sant... Tiden flyger ju raket eller nåt!

Nu skriker Ted från sängen, dags att leta napp. -Sluta blogga nu mamma!! Tillbax till verkligheten!
Ha en bra kväll allesammans!! Lovar att lägga in nån ny bild snart, så här kan vi ju inte ha det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar