fredag 12 november 2010

Fredagsmys is the shit!! Snart är det dags!

Äntligen fredag! Längtar tills Stefan kommer hem. Även om jag är mammaledig hela dagarna är det inte riktig helg förrän Stefan kommit hem, det är ju så mysigt att vara tillsammans med hela familjen!!

Idag har jag varit på kyrkans öppna förskola med barnen samt några till vi känner, trevligt! Just nu leker Mirabelle hos grannen och Ted ligger på sitt babygym själv, han har legat nöjd där en lång stund nu, skönt, måste vara ett tecken på att han börjar bli lite större :-) Ted har börjat äta gröt nu och det går kanonbra, han står sig i 3 timmar på en portion och dessa 3 timmar är kräkfria!! Så skönt, man kanske skulle sätta honom på grötdiet hela dygnet?? Hihi, nädå han ska få puré och annat gott med ju, förutom sin ersättning som han kräker upp igen varje gång typ...

Helgen är ganska oplanerad, Mirabelle ska på McD-kalas i Trelleholla på söndag, av någon anledning är det bara där de ordnar såna kalas, är det för att ha NÅT att locka folk till denna stad med?? På eftermiddagen ska vi till svärfar för att fira fars dag.

Kommentarer!! Jag vill ha kommentarer på min blogg!! Om man inte kan skriva här får man gärna lov att skriva till mig på Fejjan istället!

Önskar alla en toppenbra helg ned förhoppning om lite bättre väder. Nu ska jag sluta vara bloggmamma och återgå till verkligheten, känner på mig att det finns en blöja att byta om inte annat. Alltid är det nåt, haha
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar