onsdag 20 oktober 2010

Tala om nitlott!

Jaha, vad ska jag kunna hitta på att skriva idag då? Hm...

Det har inte hänt så mycket sen sist. Igår kväll drog jag en nitlott. Jag stannade hemma med Ted och Stefan gick med Mirabelle på hennes Bamse-jympa. Hon hade varit duktig som vanligt. Ted däremot... nja, trött var han o kanske hade han lite ont i magen också. Han gallskrek och grät om vartannat när de andra var iväg. Helt slut blir man ju, försöker med allt för att lugna. Åt massor gjorde han också, tog igen att han inte hade ätit varannan timme på dagen som han brukar... Till slut nattade jag honom och sen sov han gott i alla fall... Vill ju inte lägga honom för tidigt heller för då vet man aldrig när han vill upp på morgonen!! (alltid innan jag vill det)

Idag har varit ute på lång promenad, kanske tur det eftersom det blir fika ikväll. Har gått ner mina graviditetskilon mer eller mindre, men sen är det nån spärr. Har så svårt att gå ner mer trots att jag vill, försöker att träna, promenera, äta bättre i veckorna osv. Dock har jag dålig karaktär på helgerna, det är ju så gott med choklad, glass, cola, kakor, osv. Inte så att jag kastar i mig allt gott på en gång, men vad vore mitt liv utan min coca cola näst efter min familj? Haha

Ted sover i sin vagn nu så jag ska passa på att slappa lite innan det är dags att hämta Mirabelle på dagis.
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar