söndag 24 oktober 2010

En lugn flaggsöndag med grå himmel

Söndag... Det regnar... Man kanske skulle lätta upp dagen med en grogg? Nädå skoja bara, vi är lediga och ska inget speciellt, fixar lite här inne bara... Låt det regna!
Nästa söndag har vi dop så då är det fullt upp :-) Skoj tycker jag, Stefan tycker inte riktigt samma, haha. Det är förståss en del att fixa och det kostar lite med, men själva tillställningen med släkt och vänner ser jag fram emot!

Har ni hört låten "Just tha way you are" med Bruno Mars? Den är SÅ bra, tänk om ens man hade skrivit den texten till en!! :-) Fast jag klagar inte, min man berättar att han älskar mig VARJE dag :-)

I torsdags åkte jag och Ted bussen till stan och hade en mysstund där, han fick sitta upp i vagnen och titta på allt, hoppas inte han såg vad jag köpte till honom som han ska få i doppresent (en sagobok, men säg det inte till honom nu!!). Fick även köpt nya gympaskor till Mirabelle eftersom hennes gamla blivit för små. Trist, de ser nästan oanvända ut, är endast använda ett 10-tal gånger och bara inomhus, kanske kan sälja dem...

Ska hämta ut mitt minneskort till mobilen så att jag kan lägga in lite bilder här snart med. Skickade upp min man t macken för att hämta det nu faktiskt!
Ha en fortsatt braig söndag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar