söndag 17 oktober 2010

Helgsvammel

Igår var jag och tre tjejkompisar och tittade på musikalen Singing in the rain och sedan åt vi på Jensens böfhus. Det blev en väldans trevlig kväll och föreställningen var riktigt rolig och bra faktiskt! En av skådespelarna stod vid ett tillfälle helt ensam på scenen och pratade, framför ridån, man såg i ljuset att det kom spott ur munnen när han pratade och strax därefter såg jag hur trummisen i orkesterdiket tog av sig glasögonen och torkade dem på sin tröja, haha. Nästan som att sjunga i regn, fast spela trummor i spott är kanske inte lika vackert...

Nu ska jag strax hjälpa min dotter att klä sig inför barnkalas. Hon har sovit hos sin farfar i natt och hittat på mycket skoj.

Trist att det snart är måndag igen, mycket trist... Jag är ju förståss ledig varje dag men det är roligast när Stefan också är ledig. Igår var han i Tyskland så jag hann knappt träffa honom. Fast nu har vi förståss lite mer dricka i hemmet :-)

Ha en skön och solig söndag! Kallt verkar det vara, brrrrr, på med vinterkläderna??
Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar