torsdag 14 oktober 2010

Ny blogg!!

Jaha, då ska vi se hur det går för mig att blogga då... Gör det mest för att jag tycker att det är kul att skriva, vet inte riktigt vad det kommer att handla om än, kanske blir det mest svammel i alla fall... Satt och funderade när jag startade bloggen på att man kan ju inte skriva Allt man gör i bloggen, hur kul blir det då att träffa de som läser den... -Vet du vad jag gjorde häromdagen? -Ja, jag läste det i din blogg...
Eller: -Jag hittade på det o det igår!! -Jag vet...
Hm... nåja, för de som jag inte träffar eller pratar med så ofta kan det kanske vara kul att se hur livet som småbarnmamma kan vara.

Idag har jag varit på babyträff. Vi är nog en ganska modern mammagrupp, för vi är Facebookare allihop och på den vägen har vi samlats, mammor med lika små babysar som tänkt träffas varannan vecka eller så. Kul att umgås en stund, prata och höra hur andra har det. Alla har vi ju olika familjekonstilationer, (oj heter det så eller har jag redan skrivit fel på ett ord i mitt första inlägg?) en del har barn sedan innan, en del har barn sedan tidigare förhållande osv. Trevligt hade vi i alla fall och god fika blev det. Kanske tur att vi inte träffas oftare med tanke på fikorna, hehe.

Ikväll är tanken att jag ska gå på danspass på Friskis. Ett tag sedan jag var där nu, men jag tycker att det är kul så nu får jag ta mig i kragen och dra mig dit igen. Undrar varför man ska ta sig i kragen egentligen, kan förstå att någon annan skulle kunna dra mig i min krage, men jag själv?? Hm...

Nåja, nog svamlat för idag. Hoppas ni vill läsa fler inlägg. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar