måndag 25 oktober 2010

Förkylning!

Jag har blivit förkyld idag och det är inget kul tycker jag... Har varit på föräldramöte på dagis ikväll, tycker faktiskt att det är rätt intressant till skillnad från många. Speciellt att få se många bilder på vad barnen gör på dagarna. Tyvärr missar Mirabelle lite nu när hon är där 15 timmar bara, hon hade gärna varit där mer. Nästa vecka är det lov och då är hon helt ledig vilket hon inte kommer att älska precis... Men men, så är det...

Mormor o ena kusinen var barnvakter under föräldramötet, Ted skrek läääääääänge, men när vi kom hem blev han tyst, det gäller att ha respekt med sig, haha.

Vi skulle gå på sagostund på biblioteket imorse men den var inställd, hon som brukar läsa var visst sjuk... Vet inte om vi har ont om läskunniga i Svedala eller nåt... T o m jag kunde ju läst för barnen, men aja jag är ju ändå rätt förkyld... Vi passade dock på att byta böcker där idag så Mirabelle var nöjd. Sen fick hon leka med sin dagiskamrat här hemma nästan hela dagen.

Ska väl snörvla mig vidare till sängen  nu, känner hur den kallar. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar