onsdag 2 februari 2011





Ser ni bulan i pannan? Det var svårt att få med den på bild... Stackarn ramlade i trappan hos våra kompisar i söndags... Tur att det inte gick värre i alla fall, det blev bara pannan som knackade på ordentligt på nedersta trappsteget.

I går var jag med Ted på babygruppen, vi är några mammor som träffar varannan vecka, trevlig trevligt! De flesta barnen kommer väl tyvärr inte att minnas varann sen när det blir större, men de är söta tillsammans nu i alla fall.

Ikväll har jag varit på Me&I-homeparty. Me&I är ett barnklädesmärke med väldans fina, o lite för dyra, kläder. Hade inte tänkt köpa något. Men det blev en tunika till Mirabelle, hon fick välja på den och en klänning. Köpte en stor som hon kan ha till sommaren. Deras kläder är slitstarka och hon kan nog ha den länge. Ted växer ur storlekar så snabbt så jag köpte inget till honom, annars fanns det en söt body i samma tyg som tunikan. Hade varit sött med lika kläder någon gång, det är inte så ofta man hittar kläder som matchar när barnen är av olika kön... (jo, nu ångrar jag mig lite, lite hihi)

Denna bilden tog Mirabelles kompis Sophie häromdagen, tyckte att den blev fin!



Snart fyller Mirabelle 4, nästa fredag för att vara exakt, hon börjar bli så stor redan. Såg en pytteliten baby ikväll, kom knappt ihåg att Ted varit så liten, han är 7 månader på måndag. Skriver mer en annan dag som ni vet! Ha det gott så länge!

1 kommentar:

  1. Om du ångrar dig mer kan du ju komma på mitt party i maj ;)
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera