onsdag 23 februari 2011

Sportlov!

Hallå, hallå!

Hoppas allt är bra med er läsare :-) Med mig är det bara bra nu. I måndags mådde jag illa och hade ont i magen, inte kul alls, men redan igår kände jag mig ganska bra igen. Skönt!!

Mirabelle har sportlov denna veckan, så inget dagis och ingen gympa. Försöker att underhålla henne med annat. Igår var vi på öppna förskolan och idag har Victoria och Hannes varit här en sväng. Imorgon ska vi till Viktor, Ludvig och Åsa och äta pannkakor :-) På kvällen ska vi till svärfar på födelsedagsfika :-)

Jag har varit flitig och tränat ikväll. Det känns ju alltid bra. Efteråt alltså...

Till helgen är vi bortbjudna och så är det dags för barnloppisen. Så jag måste ju gå igenom vad jag vill sälja där och ta in Mirabelles gamla trehjuling och Bobbycar som står ute och nu har blivit fyllda av nåt vitt, kallt som kom uppifrån idag... Ted fick sin första pulkatur innan idag, men han såg bara ut som att det var som att åka vagn ungefär, han var föga imponerad (han kanske trodde att vagnen hade tappat sina hjul bara, haha)

Ikväll när Ted vaknade och var arg gick Stefan ut och in till honom, för att inte vänja honom vid att vi står där hela tiden ju. Men i en 4-årings värld var det hemskt att göra så ju. Mirabelle sa: -Gå in till honom nu! Annars är det ju inte lönt att ha en baby, om man inte ska ta hand om honom! (VAR får barn allt ifrån???)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar