onsdag 9 februari 2011

Lillördag

Hej igen!

Idag har jag varit på BVC med Mirabelle, för 4-årskontroll. Där kollades hörsel, syn, hon skulle rita en gubbe, kunna färgerna m.m Hon klarade allt bra :-) Hon tyckte att det var skoj att få gå dit själv, brukar annars bara gå med när det är Ted som ska besiktigas. De kollade att hon pratar rent med, men det har aldrig varit något problem för henne, hon kan skriva sitt eget namn nu med så språk kanske är något för henne.

Jag och Ted har varit ute i 2 timmar idag, var på Ica och handlade lite, glömde en hel massa så det får bli en ny promenad imorgon... om det är ok väder!

Har pratat med grannen om att ha barnloppis här på Erlandsdal den 27de, om lokalen är ledig då. Skriver mer om det här om det blir av så att ni läsare kanske kan hjälpa mig att sprida ryktet.

Usch vad detta blev ett tråkigt inlägg, känner att jag borde sluta skriva nu och skriva mer en annan dag när jag har mer att berätta, Jag har väldigt lätt för att skriva så det blir snabbt många rader om ingenting. Kanske får ta och skriva en bok en dag, när barnen är större och tiden räcker till kanske. Nä, duschen kallar. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar