torsdag 17 februari 2011

Ett litet inlägg från mig igen!

Halloj!

Börjar bli förkyld men annars är allt bra här. Mirabelle ska hem till mormor efter dagis idag och sova där ända tills lördag, kommer att sakna henne ju. Ted ska vara hemma så vi ska inte göra något speciellt, blir dock lite tidigare barnledigt 2 kvällar nu, hihi

Nätterna med Ted är mycket bättre nu, tror att Stefans fight häromdagen gjorde nytta. Vaknar han nu går det mycket fortare att få honom att somna om och inatt vaknade han inte arg alls.

Idag har jag o Ted varit på promenad och satt upp lappar om barnloppisen i affären och så. Ikväll är det tänkt att jag ska träna, får se hur förkylningen känns. Annars stannar jag hemma och myser med Stefan, nu när vi inte har något barn vaket efter 18.30 :-)

Imorgon kväll ska vi ha lite mys, hade inget speciellt på vår förlovningsdag i måndags, så det blir lite ost, kex och vin imorgon.

Ted sitter själv och leker nu sedan en stund och börjar visst tröttna, så detta får bli ett kort inlägg. Vi hörs snart igen.

P.S Jag såg gula blommor idag( heter de vintergäck?), så det finns hopp för våren. O JA! jag väljer att ignorera ryktena om snö på G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar