fredag 28 januari 2011

Fredag!!!

Känner mig på glatt fredagshumör idag. Det enda jag saknar är hela familjen samlad nu, eller åtminstone någon att prata med, hihi. Sitter o funderar på om någon är hemma jag kan ringa åtminstone, känner mig social! Ted ligger i sin myspöl och leker glatt själv och Mirabelle är med en kompis o hennes mamma i stan och äter korv o glass, säkert hur nöjd som helst.

Köket börjar likna ett kök och det blir så fint. På söndag är vi bjudna på middag och helgerna efter är det en del kalas, bl a Mirabelles, att se fram emot! Igår var jag och "scrappade" lite hos en dagismamma, trevligt! Gjorde ett alla-hjärtansdagskort!

Nu kom en vän ut på msn så nu kan jag chatta lite, Mirabelle kommer säkert snart hem sen med så jag får passa på när jag har tid!

Innan idag har jag varit på öppna förskolan med barnen, och sångstund där, det var trevligt som vanligt.

Nu blev Ted ledsen, aja, allt kan inte alltid vara perfekt, hihi

Solen skiner med ju! Härligt!! Man börjar vänja sig, så hoppas vi slipper snö nu. Strax är det dags för fredagsmys!! God middag och kanske en fredagsdrink eller 2 :-)  O bäst av allt, hela familjen samlad i 2 dagar framåt ju! Ha det gott där ute o ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar