onsdag 26 januari 2011

Sen sist

Hej där!


Dags att skriva lite tänkte jag. Inga bilder idag heller, sorry...
Jag börjar bli gråhårig känns det som, antingen är det av allt byggdamm här hemma eller så beror det på röran. Det är väldigt jobbigt att gå här hemma i röran som aldrig tycks ta slut, allt klarar jag inte göra och när jag väl hittar nåt jag kan vill Ted ha sin uppmärksamhet, hihi. Allt är på hold nu känns det som, vi hinner inte gå o träna och det är knappt man tänker på nåt annat än köket. Men som sagt, det börjar bli fint, det är bara typ 1 miljon småsaker kvar att fixa...


Så jag har inte så mycket annat att skriva om för det händer inte så mycket annat. Var med Mirabelle på hennes gympa igår, hennes bästa kompis har börjat där nu med så det är extra kul ju. Idag ska min kompis Victoria hämta Mirabelle på dagis, något hon ser fram emot stort!


Ted är förkyld och lite smågnällig av det, vaknade igår kväll och ville inte somna om, somnade i vår säng men varje gång jag flyttade honom till sin egen säng vaknade han igen... Så han fick ju sova i vår till slut.


Har ni sett det gula där uppe på himlen som skiner nu? Inte ofta man ser solen ju, man glömmer hur den ser ut, haha. Fast ändå sitter jag här o tänker att den stör när den lyser på datorskärmen. Men lite värme nu hade vi alla gillat!! Såg nåt litet vitt som kom uppifrån imorse, försökte ignorera det och nu är det ju borta så det fungerade visst!


Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar