fredag 7 januari 2011

Fredagsmys på hög nivå i mitt hem!

Hallå där!

Till de som kommenterat min blogg som om jag inte har nån tid över och gör något för mig själv, utan barnen, måste jag påminna... Denna bloggen skriver jag för att skildra mitt liv som småbarnsmamma. Det händer att jag gör saker för mig själv också, hihi, men om jag skulle skriva om ALLT här skulle jag ju inte ha nåt att prata med folk om i verkligheten, skulle bara få höra: -Jo, jag läste det i din blogg...

Idag kom inbjudningen till sushimiddagen som jag tiggde om häromdagen, de tog mig på orden haha. Men vi var inte beredda så vi hade tagit fram mat redan. Får hoppas att vi får en ny chans en annan fredag :-)

Idag har vi tagit en mysig promenad till centrum hela familjen, var först på biblioteket och hittade lite böcker till Mirabelle och sedan tog vi en fika på ett café, mysigt!! Synd bara att det verkar omöjligt att göra det framkomligt på trottoarerna i vår kommun, med vagn är det ibland stört omöjligt att komma fram, man får gå ute på gatorna...

Vår lille entandade familjemedlem fyllde ett halvt år idag, bilden är dock 1 månad gammal:



Imorgon ska vi till våra vänner på middag, måste nog ta reda på hur dags vi ska vara där kom jag på! Ska ha lite barnpassning i helgen och åka och hämta köksinredning så att vi kan börja renovera vårt kök, ska bli skoj med nytt kök sen. På måndag börjar vardagen igen, suck, men jag antar att man inte kan gå hemma och mysa med familjen varje, varje dag... Nu ska jag fortsätta fredagsmyset här, snart börjar Lets Dance på tv :-) Sen blir det lite chips och nån drink när Mirabelle ha lagt sig. Hon äter PEZ-karameller nu.
Ha det gott och ha en fortsatt bra fredagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar