tisdag 21 juni 2011

Mirabelle hoppade hage..

Här är en liten kort film på mina goa ungar idag:


O vad har annars hänt idag? Jo, Mirabelle har visst inte fattat att man inte ska stoppa saker i näsan, idag var det dags att testa med en kokt makaron...  Sen åkte den långt upp och hon kunde inte få ut den, suck. Men jag hjälpte henne och till slut snöt hon ut den...

I eftermiddag har vi varit på öppen förskola och barnen hade skoj (förutom Ted precis då han blev dragen i håret av en större pojke, man hinner inte vända ryggen till...). Ikväll har jag varit på utegympa och nu har Stefan tonat mitt hår!

Ser fram emot fredag, då börjar 6 veckor av tid med sällskap för min del, vuxensällskap varje dag, inte hemma själv med barnen. Visst är det mysigt att vara hemma med dem, men ännu mysigare när man inte är ensam om att roa dem hela dagarna :-)

Kram kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar