torsdag 9 juni 2011

Varning för tråkig läsning...

Känner ingen inspiration att skriva... Jag gillar ju att skriva men samtidigt känns det så onödigt att berätta om allt man gör, man har ju inget att prata om när träffar sina vänner... Har varit extremt trött igår och idag, kan delvis bero på att man sover dåligt när det är som en bastu i sovrummet... Just nu sitter jag och funderar på att det är stökigt här hemma, men ändå tar jag mig inte i kragen och börjar plocka upp, suck. Ge mig energi någon...

Snart helg igen då. Ska stå på loppis med Stefan på lördag. Om vädret är ok ska familjen åka till Tosselilla på söndag. Det är skoj att hitta på saker med familjen men det finns saker här hemma vi borde fixa snart med, dock inte så lätt att få saker gjorda tillsammans när Ted är så liten och uppmärksamhetskrävande. Men så snart som möjligt ska vi börja måla här och sedan blir det barnens rum som ska fixas. Tänk om de kunde komma från Äntligen hemma eller dylikt program och fixa åt en? Vore SÅ skönt ju. Hihi

I övrigt mår vi bra, hela familjen och det ska man ju vara tacksam för :-) Vädret ska helst inte vara som idag, vi vill ju snarast ha mer sol och värme. Mirabelle börjar sitt sommarlov nästa vecka och jag vet verkligen inte vad hon ska göra hela dagarna... Men det löser sig ju. Stefan har snart semester med, ser fram emot det massor!
Ha det bäst, skriver mer en annan dag. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar