tisdag 12 april 2011

Småbarnsmamman svamlar lite till

Hej hopp!

Nästa vecka är det ju påsk! Längtar som bara den tills skärtorsdagens kväll, för då kommer Stefan hem igen. Jag vet, han har inte ens åkt än, men ändå :-)

                                                 

Idag har jag varit med Ted på babygruppen vi träffar varannan vecka, barnen börjar ju bli stora nu, vi har bara 3 gånger till inplanerade nu... Tänkte göra nån fest och fira deras 1-årsdagar sista gången :-)

Ikväll ska Mirabelle på sin jympa, pappa ska följa med. Det är nog bara 1 gång kvar där sen, synd för hon kommer att sakna det.

Annars händer det väl inget speciellt här antar jag, skönt det kanske. Ändå var det nåt speciellt som jag tänkte skriva om när jag började skriva nyss, men nu minns jag inte vad haha. *förvirrad*

Kan ju i alla fall passa på att påminna, ni som ska komma på Me&I-party hos mig nästa tisdag, glöm inte :-)

                                               

Har planer på att gå med Mirabelle på bio en dag på påsklovet, hon har aldrig varit på bio och tycker att det ska bli spännande. Sen blir det nog en sväng till kyrkans öppna förskola på tisdag, hoppas det är bättre väder då än nu för Stefan ska ha bilen med sig på utbildningen. Tänkte att han kommer ju hem snabbast så, man vet ju aldrig om de slutar tidigare på skärtorsdagen.

Jag saknar min katt enormt än, gråter inte o så längre, men tänker på honom varje dag, ibland väntar jag mig nästan att han ska komma springade ju. Hittar hans randiga hårstrån här och var, dem kan man inte ta miste på... Söta lilla Tusse, varför fick han inte vara frisk längre??

Ha en fortsatt bra dag och vecka! Kram till mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar