måndag 21 mars 2011

Ytterligare en mammaledig dag i mitt liv

Måndag idag igen då... Sådär kul men är glad att jag är ledig! I eftermiddag tittade ju solen förbi med! Me like!

I helgen som gått har jag bl a besökt Vellingeblomman tillsammans med min granne och hennes dotter, trevligt! Både i fredags och lördags hade vi middagsgäster. Igår blev det en tur t Toys för inköp av presenter och sen gick jag och tränade Afro-gympa. Denna veckan ska Mirabelle på 2 kalas till dagiskompisar, hur glad e inte hon? På lördags kväll ska vi dessutom på kalas för våra kompisars söner. :-)


Mina sötisar!

Idag har jag varit på byn med barnen, Mirabelle var på bibliotekets sagostund och jag fick köpt en ny, lite tunnare, mössa till Ted. Den e jättesöt med Laban på! Just nu väntar jag på min man som förhoppningsvis är på väg hem från jobbet, det blir falukorv till middag (jippi?? nix...) Ha en fortsatt bra måndag. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar