söndag 6 mars 2011

Tiden går fort när man har roligt!

Roligt hade jag i Ullared i helgen! Fick shoppat mycket, många klädesplagg till barnen men även t ex jackor till mig själv, en vår/höst och en sommar! På kvällen igår var vi först på Harrys och åt och sedan drack vi vin o umgicks i stugan, det blev 3 flaskor på 3 personer, så sedan hade vi ännu roligare, haha. Tjejen som inte druckit vin hade nog minst lika roligt, men ÅT oss, hihi. Idag fick vi shoppat lite till innan vi åkte hem, är nöjd med alla fynd och umgänget :-)

Satt och kollade på Tradera nyss, såg att någon lagt ut helt nya pyjamasar från Ullared för nästan dubbla priset, det kanske är nåt man kunde tjänat pengar på???? Jag skulle behöva lite extrapengar nu ju, mammaledig och hemkommen från Ullared!

Nu känns det lite märkligt för jag har ju knappt träffat familjen i helgen och Stefan ska jobba imorgon igen ju. Han är och tränar nu... Så det blir inte mycket tid vi får tillsammans denna helgen. Han har varit själv med barnen på dagarna nu, 4 dagar i rad, men han verkar inte tycka att det varit jobbigt så det är ju skönt! Inatt fortsätter vår kamp mot Teds trams på natten, han ska INTE sova i vår säng på nätterna, vad han än tror... Men det är jobbigt att fightas på nätterna... Får hoppas striderna hjälper, vi har varit lite lata den senaste veckan och tagit upp honom i sängen trots allt...

Imorgon ska Ted på 8-månadersbesiktning. Men innan jag avslutar helgen för denna gången ska jag slöa lite i soffan och invänta mannen, för att sedan inta några onödiga kalorier till innan det är vardag igen, kanske det blir nåt godis eller så...

Förresten, heter det stödbräda eller fallbräda, sån man har på sängar? Detta var en diskussion vi hade igår kväll efter vinet, vi kom på förslag som "inte-falla-ner-bräda", "stopp-bräda", m fl. Kanske skulle det hetat "stanna-i-sängen-planka", haha.
Ha en bra vecka 10! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar