fredag 8 juli 2011

Stora killen!

Igår fyllde vår Ted 1 år! Stora killen nu ju. De sista dagarna har han börjat vilja resa sig och går mycket mer, med vår hjälp förståss. Sedan vi var i Halmstad har han dessutom börjat krypa hihi, men ibland blir det hopp på baken ändå, man kan ju lättare ha saker i handen då. Gårdagen var mysig, vi tog en fika på Ikea eftersom vi ändå hade ärende dit och på kvällen var vi på allsång med picnic i stadsparken i Svedala (ja, vi har en Stadspark, hihi).

Ettårsdagen var så här skoj!
Presenterna från familjen bestod av ett garage, bilar, lite kläder och sandsaker. Storasyster hjälpte gärna till och öppna, hon hade förresten hjälpt till att slå in dem med!

Imorgon blir det familjekalas för våra föräldrar och syskon för Ted och för mig, jag fyller också snart. Men som Mirabelle sa, man kan inte hurra så många gånger när man fyller så jättemånga år... Just nu håller hon och pappa på att baka bullar till kalaset och jag städar toan, eller?? Ojdå, datorn tog min uppmärksamhet igen!

Snart bär det av till semester på Öland, vi ska bo i en stuga bredvid våra vänner intill djurparken, där man ju även kan bada och åka karuseller. Hoppas vi får fint väder, idag är det inte så upplyftande :-( Typiskt när man har satt upp ny pool i trädgården och allt. Kanske min gula färg på texten kan locka fram solen igen?

Nä, det kanske är bäst att fortsätta städningen här hemma, innan jag blir påkommen! Ha det gott där du är! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar