söndag 17 juli 2011

Blogg från Ekspinnaregatan igen!

Hallå där!

Hoppas att ni mår bra, själv mår jag utmärkt, det är ju så mysigt när hela familjen har några veckor ledigt tillsammans! Bästa tiden på året!

Sen jag skrev sist har vi bl a haft kalas för Ted och mig, men jag fyller ju så mycket, har tappat räkningen... Som Mirabelle sa så kan man inte hurra en gång för varje år när man fyller så jättemånga som jag! Det var skoj att våra föräldrar och syskon kunde komma med sina familjer och vi är nöjda med våra presenter, Ted och jag! Ted fick bl a en lite pool, en hylla till sitt rum, sandleksaker, tröja, ryggsäck, badleksak, pussel m.m.

Vi åkte till Öland tillsammans med en familj till och sov där 4 nätter, i stugor. Var på Ölands djur- och nöjespark 2 dagar. Kan verkligen rekommendera det! Där var jättetrevligt och mycket att göra. Många karuseller, vattenrutschbanor och djur samt mycket annat! Vi hade supertrevligt.

Mirabelle drog runt på Ted i poolen, han somnade nästan, hihi

Mirabelle och hennes kompis Viktor åkte nästan alla karusellerna!

Igår tog vi lite barnledigt och gick på Sommarrock i Svedala, såg September, The Ark m fl. Barnen sov hos min syster i natt, första natten båda sov borta.

Nästa helg blir det lite kalas för Ted igen, då ska några av våra kompisar komma hit.

Ted har börjat resa sig mot allt nu, igår tog han sig upp för första trappsteget så en grind vore väl bra att sätta upp nu antar jag! Borde kanske ringa BVC och berätta, haha. Vår sköterska där var nämligen lite bekymrad när vi var där på 1-årskontroll. Ville boka extratid för att se så han kom igång med gåendet... Och vi bara såg undrande ut typ... -Ja, annars kan ni ju själv ringa, bara så jag vet att han börjat resa sig och gå längs möbler o så... Men vadå? Har de för lite att göra så att de måste boka in folk på extratider eller? Vid 1 års ålder är det ju många som inte börjat gå...

Önskar mig lite sol nu ju, men kommer det ingen så är jag ändå glad för VI ÄR LEDIGA!!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar