torsdag 26 maj 2011

Lite saker jag snappat upp från mina barn

Igår satte jag Ted längst in i rummet här nere, vid Mirabelles matleksaker så att han kunde leka lite där medan jag gick upp för att hjälpa henne packa. Efter en stund tyckte jag att det var väldigt tyst här nere. Så jag gick ner och in i rummet, men han var inte där... Gick tillbaka och följde det lilla ljud jag hörde, o där, på andra sidan lägenheten satt han och smakade på kattens mat, haha. Snabb var han att ta sig dit, passade visst på när inte mamma var nära...

Kul på babygruppen i tisdags!

Idag när jag frågade Mirabelle hur hon haft det på dagis sa hon: bra, vi åt potatis och fisk. Va? sa jag, det var ju fisk och potatis igår med... Ja, eller så var det kött eller kyckling sa hon då, haha, goa tös. Man vet aldrig vad man äter tydligen, det hade visst varit gott och det är ju huvudsaken.

Det var allt för idag, tänkte bara att jag kunde kanske roa er lite med mina barns bus :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar