lördag 24 september 2011

En lugn och mysig lördag

Hej hopp!


Lördag idag då, härligt. Sol ute dessutom! Stefan och Ted är ute på promenad med Teds nya sulky som jag köpte på XXXLutz idag :-) Den e fin! lägger upp en bild nån dag när jag kommer ihåg det.


Nu har jag jobbat i 3 dagar och igår tog jag och Stefan en tur till Ullared, shoppade vinterkläder till barnen och en massa annat såklart. Härligt med lite tid för oss själva, i bilen får man massor av tid att prata utan nåt som "stör", barn, tv etc. Vi åt lunch däruppe tillsammans, bara en sån sak, det är man inte van vid att göra utan barn heller numera förståss. Det är behövligt med lite sånt ibland och igår fick vi ju gjort nytta i och med shoppingen med.


Det känns väl ok att ha börjat jobba, jobbar heltid nu men nästa år ska jag sluta tidigare 2 kvällar i veckan tänkte jag. Tur att barnen trivs på dagis i alla fall. Själv hade jag gärna sluppit stiga upp så tidigt på morgnarna, men man kan ju inte få allt antar jag...


Barnen ja, de mår bra. Mirabelle ska på kalas nu 3 söndagar i rad, gissa om hon är glad!? 


Om 2 veckor ska jag och min älskade Stefan ut och äta för att fira vår bröllopsdag. Annars är det inte så mycket planerat just nu, men det är väl så, att antingen har man massor av planer eller nästan inga. Jag ska förresten ha Me&I-party på onsdag, hoppas jag får många trevliga gäster :-) Ha en fortsatt braig lördag vet ja! Här ska det bli tacos ikväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar