måndag 12 september 2011

Ännu en måndag



Det är skrämmande lite kvar av min mammaledighet nu. Det är ju så skönt att bara vara hemma och slappa med barnen! Men jag tröstar mig med att jag har mycket att se fram emot, ska snart till Ullared med Stefan, skönt att få en dag tillsammans i lugn och ro och dessutom fått handlat en del vi behöver. Sen kommer julen som jag älskar och till våren ska vi resa ju, längtar!! Dessutom ska man inte deppa, har en familj jag älskar och vi har hälsan i behåll, bara en sån sak! Positiv jag är va? :-) Man ska ju vara tacksam för sånt! 

Lust att leka lite tittut med Ted? Tryck PLAY


TITTUT

Har blivit lite beroende av Wordfeud på min telefon, det är ju så skoj, så utmana mig gärna, mitt nickname är jelp77

Vi fick inget besök från Halmstad i helgen tyvärr, deras ena son fick feber :-( Får hoppas de kan komma snart. Vi åkte bl a till Vellingeblomman i helgen med vänner, trevligt! Vädret är lite trist idag, jag har inte varit ute än, Ted sover nu och Mirabelle leker hos grannflickan som är hennes bästa kompis :-)

Igår när jag skulle lägga Mirabelle förklarade jag att hon inte kan lägga sig så sent varje kväll, vi vuxna vill ta det lugnt lite då och inte läsa en massa sagor o så vid den tiden, men då fick jag svaret -Ni äter bara en massa gott när jag sover! -Nä, det gör vi väl inte? (men jag menade det vet väl inte du?) -Jo, chips och sånt. Oj, avslöjade, vi brukar ta fram lite gotte på fredagskvällarna när barnen sover, inte för att hon inte får nåt utan för att det känns som mys när vi är ensamma här nere och kan ta det lugnt när de sover. Hon äter ju godis innan på kvällen och är oftast uppe till efter 21 på kvällarna på helgen, i fredags till 22, så det är ju inte jättesynd om henne egentligen :-)

Här sitter de i sina nattkläder, tror ni att de vill ha kvar denna bilden på internet när de blir stora? Ha ha
Nu kommer Mirabelle och kompisen hit hör jag. Ha en bra vecka! Kram på er!

Hissar: Lediga dagar! 
Dissar: Förkylningar och regn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar