måndag 2 januari 2012

Happy New!

2012 då! Hoppas att det blir ett bra år för oss alla! Just nu sitter på Stefan på tåget till Stockholm, med jobb, han kommer tillbaka på onsdags kväll. Idag började jag jobba igen efter en veckas ledighet, känns inte så kul, speciellt när Stefan åkte med... De tidiga morgnarna är horribla med! Men men, det är kort arbetsvecka om man ska vara positiv. Jag har semester på måndag med, så då är det långhelg!


Mina sötisar på juldagen
Vi hade en jätterolig nyårsafton. Våra vänner med sina 2 pojkar var här. Vi åt god mat, spelade spel, smällde raketer och drack för mycket alkohol som man ska... Fast lite ångrade man att man gick och lade sig kl 4.30 när barnen vaknade samtidigt och var vakna till 06 för att sova vidare i 2 timmar bara... Puh! 

I år ska barnen få en kusin till, det ser vi fram emot! O massor av annat skoj kommer självklart att hända! 

Ikväll är jag barnfri, barnen sover hos mormor. Så nu ska jag slappa vidare i soffan och kolla på inspelat Glee, det gäller att passa på när man har tvn för sig själv :-) Ha det gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar