måndag 14 november 2011

Ett inlägg från en trött bloggare

Tjenixen!


Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen, ni läser ju ändå det mesta på Facebook... T ex att min syster gifte sig i fredags, det fick jag veta ungefär samtidigt som hon la ut det på Facebook, en stund innan vigseln i fredags, haha. Det var bara barnen som var där på deras vigsel. Datumet glömmer man ju inte, 111111 :-)


Ikväll har jag träffat 3 st från min gamla låg- och mellanstadieklass, åt pizza och snackade lite. Märkligt när restaurangen spelade Kalle Anka o Gummibjörnarna i högtalarna dock... Verkar lite sjukt, haha. Men pizzan var god och sällskapet trevligt!


Vår torktumlare har lagt av och vår katt kissar revir, ingen bra kombination. Bäst att skaffa ny torktumlare snart. Tiden går fort och vi har fullt upp. På fredag ska Stefan ut och äta med sina arbetskamrater, så jag och barnen ska vara ensamma, faktiskt 2 fredagskvällar i rad nu. På söndag ska Mirabelle gå på kalas i Lomma, Friskis och svettis-kalas, puh! 


Nä, nu är det nästan så att jag tar bort allt jag skrivit, detta blev ett tråkigt inlägg, sorry, men jag är nog för trött egentligen ikväll, får skriva nåt roligare en annan dag. Ha en fortsatt bra vecka! Godnatt från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar